Wednesday, September 5, 2012

ACNE HUNT

Hei cupcakes!

I dag ble jeg skikkelig smittet av Acne-viruset, så jeg tok meg en runde innom eBay for å se om de hadde fått inn noen Acne-kopier, men det hadde de altså ikke. De har det meste, men Acne sine produkter har klart å holde seg unna eBay og nettstedets selgere. den kan hende at det er fordi Acne Studios har svenske grunnleggere og ikke er så godt kjent på verdensbasis at selgerene har følt noen trang for å kopiere produktene.
Men tilbake on tracks, så fant jeg ett eneste par som kunne minne om Acnes Cypress høyhelte boots. Det øverste bildet er kopiene fra eBay, linken finner du her, mens det midterste bildet er ekte vare. Kopiene var ikke akkurat det jeg lette etter, så da bega jeg meg ut på jakt etter Acne sine egne på Finn sine sider. Jeg fant noen par, men de var fortsatt litt over min prisklasse. Men til slutt fant jeg noen rimlige Guns til smale 1000 norske kroner. Skal eller skal ikke? Jeg får se om de fortsatt er til sags når jeg har fått neste utbetaling av lånet mitt. Er de fortsatt til salgs kjøper jeg de, er de ikke, så var det ikke ment to be, og jeg nøyer meg med det. Acne Gun finner du bilde av helt nederst. You like?




No comments:

Post a Comment