Wednesday, September 5, 2012

VINTERSKODILEMMA

Hei søtiser!

Jeg har lenge vært på jakt etter noe freshe vintersko. Kanskje noe som ikke mange andre har? Med tanke på hvor kald den norske vinteren kan være, så er det få freshe sko som beskytter de små føttene mine mot kulden. Her forrige vinter fant jeg da ett par, må jeg innrømme, men de passer ikke alle anledninger eller outfits. Jeg fant meg nemelig et par beige Timberland Mukluks, som jeg er veldig førnød med. Men som sagt så passer ikke de til alt. de er ganske store og "brautete", hvis jeg kan si det sånn. Da jeg lette rundt på eBay var det lite å finne forutenom forskjellige versjoner av Uggs. Her finner du de fleste av skoene vist under.

Disse var ganske frekke og jeg vil tørre å påstå at det er null eller bortimot null i alle fall som har disse!



Disse var jo ganske så enkle og kan nesten brukes som et par vanlige svarte boots.


Disse fikk meg til å tenke på Alexander Wang's old-fashioned-amerikansk-fotball-inspirerte vår/sommer kolleksjon fra 2010. Me like?


Her er da enda et par med kuskinn, denne gangen i sort.

Gull er da vel enda en schlager?


Disse går vel mer mot sommerens boheme/indianer-stil, men kansjke like freshe om vinteren?


No comments:

Post a Comment