Wednesday, September 5, 2012

WEDGE SNEAKERS

Hot eller not?

Jeg har lenge fundert på om jeg liker de eller ikke. Da de først begynte å bli populære blandt kjendisene denne gangen var jeg helt sikker på at dette klesplagget kom jeg aldri til hverken gå med eller like i det hele tatt, men nå er jeg ikke så sikker lenger. Akkurat som med mye av det andre som er og har vært populært blir det ikke alltid like godt mottatt med en gang, ikke av meg og ikke av resten av moteverden. Men etterhvert, uten at vi helt ser det selv, sniker de seg inn under huden vår og blir noe vi alle må ha. Blir dette en av de tingene? Hva synes du?

Her er en av de originale av Isabel Marant. Den mest kjente varianten er vel kanskje de med røde detaljer. Det finnes mange kopier allerede. Er du en av de som har blitt forelsket finnes de selvfølgelig hos min trofaste venn, eBay. Linken til de billigste jeg fant finner du her.


No comments:

Post a Comment