Friday, September 7, 2012

ØNSKE TIL MITT FREMTIDIGE BRYLUPP

Tittei!

Her om dagen var jeg innom verdens fineste lille nisje-butikk. Hun som eide den har vært her i lille Grimstad i syv år og har livnært seg på sin lille butikk. Hun tar inn alle mulige små og store, rare ting til å freshe opp hjemmet ditt. Hun hadde mange ting som mange av oss interesserte kjenner til og en av disse tingene var Wik & Walsøes servise Alveskog. Det er et servise jeg har siklet etter i evigheter, og som fortsatt ligger litt over mitt prisnivå. Se så vakkert! Ønske til mitt fremtidige brylupp? Linken finner du her.








Et annet servise fra Wik & Walsøe er serviset kalt Whitewood. Et fantastisk spennende, men samtidig enkelt og rolig servise. Kanskje ikke like lett å bli lei som det ovenfor? Linken til dette finner du her.









No comments:

Post a Comment