Saturday, August 25, 2012

YUMMY!

Da vi var i Kos tok vi en kveld på byen tross det ikke var i nærheten like mye liv som vi forventet. Det kan jo selvfølgelig komme av at vi trodde vi skulle til Kos by og ikke til lille Kardamena... Uansett så tok vi oss noen drinker og shoter. Jeg smakte på en drink hvor de hadde blandet flere sprittyper med jordbæris! Jeg syntes den hørtes supergod ut! Men det var den ikke... Blæ... Så dro vi videre neste bar. Der satt vi kjempelenge uten å få drinkene våre, så da gikk vi til neste bar. Der fant min kjøre det vi hadde gått rundt hele byen for å finne: en flaming Lamborghini! Det er tre typer sprit blandet med hverandre og satt fyr på! Så drikker man mens den brenner. Jeg fikk smake litt av det som ble igjen på bunne, og det smakte ikke godt! Men på den samme baren fant jeg slush-drinker, og de var supergode! De hadde også shots som smakte som fersken, hvilket jeg kjøpte med meg hjem for å blande ut. Fersken, jordbær og kiwi! Yummy!

No comments:

Post a Comment